Marketingové trendy v roce 2022 mají jasný směr – co nejvíce vyjít vstříc zákazníkům. Aplikace je možnost, jak tento směr dokonale splnit. Proč bychom měli vyvíjet vlastní appku?
Jste svému zákazníkovi blíže
Když si někdo do svého přístroje stáhne vaši aplikaci, předpokládá, že u vás bude nakupovat nebo vyhledávat své informace opakovaně. Mobilní aplikace se tak stává příjemným pojítkem mezi vámi a vaším klientem. Aplikace je uživatelsky přívětivá pro obě strany a zjednodušuje vám i klientům práci.
Snadný komunikační nástroj
Přejete si svému zákazníkovi sdělit aktuální informaci nebo časově omezenou nabídku? Přestaňte psát e-maily, které již dnes nikdo nečte. Vlastní appka nabízí také možnost zasílání notifikací. To jsou krátké zprávy, které se zobrazí přímo na displeji vašeho klienta. Komunikace tak bude mnohem snadnější. Vás klient zase může snadno kontaktovat přímo přes svou aplikaci.
Výhodné placení i vyplňování údajů
Klient si může zvolit uložení své dodací a fakturační adresy, ale také své platební karty nebo jiné metody úhrady za vaše produkty a služby. Výrazně se mu tak zkrátí doba, po kterou svou objednávku realizuje. Předvyplněný formulář a uživatelský účet mu přinesou úsporu času. Stačí jednou zadat a je hotovo.
Historie objednávek jako na dlani
Každý si z pozice klienta přejeme být hýčkáni. Když máte k dispozici klientův uživatelský účet a vidíte, jaké produkty nebo služby nejčastěji nakupuje, můžete se snadno pokusit jej oslovit s akční nabídkou ohledně jeho oblíbeného zboží. Historie objednávek vám také umožňuje rychleji zjistit, co klient právě shání.
Zcela nové možnosti pro váš business
Hýčkat si svého klienta vás bude dokonale bavit. Můžete zasílat přímo do prostoru appky reklamní sdělení, gamifikovat obsah své nabídky, nebo třeba propojit aplikaci se sociálními sítěmi. Je toho tolik, co vám vlastní appka nabídne. Přidejte tlačítko GPS a klient vždy trefí do vaší provozovny.
Vlastní aplikace posune váš business mnohem dál.