Atlaso.cz
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Bydlení
  • Cestování
  • Tech
  • Zdraví
  • Rubriky
    • Nakupování
    • Sport
    • Zajímavosti
    • Osobnosti
    • Ekonomika
    • Zahrada
    • Rady a tipy
    • Pravidla
    • Vzdělání
    • Nástroje a služby
    • Citáty a motta
    • Auto-moto
    • Tiskové zprávy
    • Zábava
  • Fórum
  • Poradna
Pondělí 25.01.
 svátek má Miloš
1 °c
Prague
0 ° Po
1 ° Út
2 ° St
5 ° Čt
  • Bydlení
  • Cestování
  • Tech
  • Zdraví
  • Rubriky
    • Nakupování
    • Sport
    • Zajímavosti
    • Osobnosti
    • Ekonomika
    • Zahrada
    • Rady a tipy
    • Pravidla
    • Vzdělání
    • Nástroje a služby
    • Citáty a motta
    • Auto-moto
    • Tiskové zprávy
    • Zábava
  • Fórum
  • Poradna
No Result
View All Result
Atlaso.cz
No Result
View All Result
Úvod Zajímavosti

Zajímavosti z Harryho Pottera

Atlaso
14. 10. 2020
Zajímavosti
17 min čtení
0
Harry potter knižky

Jídla v Harry Potterovi

  • Nicejský salát
  • Čarodějný toast s dračími játry
  • Polévka cloumovák
  • Lembas
  • Hořící vánoční pudink
  • Čarovný rychlokoláč
  • Tlustočerv libový
  • Máslový ležák
  • Dávivé dortíčky

Lektvary, které byly ve firmu a knížce Harry Potter

Lektvar neviditelnosti
Přísady:
6 l vody, krev osoby, která má být zneviditelněna, Dračí krev, měsíční kámen, 3 chlupy z jednorožce ustřihnuté za měsíční noci, rozdrcení pulci, žabí očka
Návod:
Do kotlíku nalijeme 6 l vody a počkáme, než se voda začne vařit, pak přidáme 2 unce rozdrcených pulců, počkáme 5-6 minut, než voda zčerná. Přidáme půl unce žabích oček a zamícháme třikrát doprava a jednou do leva. Přidáme jeden chlup z jednorožce a počkáme dva týdny (lektvar musí být stále na ohni). Pak přidáme další chlup. Příští týden přidáme prášek z měsíčního kamene, od té doby musíme lektvar míchat 7x proti směru hodinových ručiček každých 12 hodin. Týden na to přidáme další chlup (v míchání stále pokračujeme).
Pro lepší účinek můžeme kdykoliv během tohoto týdne přidat roh jednorožce. Následující týden přidáme 6 kapek dračí krve. Lektvar budeme míchat po směru hodinových ručiček, dokud lektvar nenabude stříbrné barvy. Nalijeme lektvar do hrníčku a přidáme trochu vlastní krve.
Efekt:
Účinek je okamžitý, ale trvá max. dvě hodiny s rohem jednorožce i tři.
Poznámky:
Lektvar se dá uchovat po dobu 6 měsíců, pak ztrácí účinek. POZOR lektvar je velice výbušný při špatném postupu. Nebudete-li míchat každých 12 hodin může se stát, že vám bude vidět třeba noha. Osoba která tento lektvar používá a vyrábí, musí být proškolena a nahlášena na Ministerstvu kouzel
lektvary harry potter - Hermiona

Lektvar zrychlení

Přísady:
Roh Jednorožce, roh Lidožravého Dvourožce, dračí kůže, krunýř Třaskavého Skvorejše, gepardův dráp
Návod:
Položíme na dno kotle kus dračí kůže a pak na ni nasypeme PŘESNĚ v tomto pořadí nadrcený roh Dvourožce, Jednorožce a krunýř Skvorejše. Po hodinovém vaření přidáme rozemletý dráp geparda.
Efekt:
Po vypití zrychlí pohyby člověka (pouze člověka, žádné jiné bytosti) na pěti až desetinásobek.
Poznámky:
Prohodíme-li nějaké přísady může dojí k vedlejším účinkům

Lektvar zpomalení

Přísady:
Roh Jednorožce, krunýř Třaskavého Skvorejše, dračí kůže, roh Lidožravého Dvourožce
Návod:
Na dno kotle položíme kus dračí kůže, zalijeme vařící vodou a přidáme nastrouhaný krunýř Skvorejše, drcený roh Jednorožce a Lidožravého Dvourožce. Necháme vychladnout, znovu zavaříme a použijeme na lektvar kouzlo Impedimentus. Pak slijeme do lahvičky s maximálním objemem jednoho litru.
Efekt:
Při rozbití lahvičky a vylití lektvaru na jakoukoliv bytost nastane efekt zpomalení jako u kouzla Impedimentus. Tento efekt působí po jednu hodinu.
Poznámky:
Lektvar se musí spotřebovat nejpozději do 2 měsíců po výrobě.

Dračí dech

Přísady:
Dračí srdce (díky zákonu z roku 1902 je jak během života, tak i po smrti, zakázáno drakovi odebrat srdce, což zmenšuje výskyt tohoto lektvaru), čistý vodík, sliz z tlustočerva, dva listy kopřivy a mořskou vodu.
Návod:
Blánu z dračího srdce namočíme do slizu z tlustočerva. Listy z kopřivy vložíme do namočené blány a rozřežeme na malé kousíčky. Vhodíme do kotle, kde je sloučenina vodíku a 25ml mořské vody. Mícháme, dokud z toho není čistá kapalina, a poté nalijeme do lahvičky, která je vyrobena z látky s vysokou teplotou tavení.
Efekt:
Nalijeme ho do jídla nebo pití a osobě, na kterou je použit, po chvíli vyšlehnou z krku plameny.
Poznámky:
Velmi nebezpečný lektvar, který je ministerstvem kouzel zakázán používat proti mudlům a kouzelníkům, domácím zvířatům a chráněným zvířatům. Po jeho vypití vám z pusy začnou šlehat tmavě oranžové plameny a vznikají velké popáleniny v dutině ústní až směrem k žaludku.

Doušek živé smrti

Přísady:
Rozdrcený kořen Asfodelu, výluh z pelyňku
Návod:
Do jedenáct dní odstátého výluhu z pelyňku přidáme rozdrcený kořen Asfodelu.
Efekt:
Nalijeme ho do jídla, nebo pití a osoba na kterou je použit usne.
Poznámky:
Dbáme přísných bezpečnostních opatření, neboť se jedná o velice silný uspávací prostředek a
musí být nahlášeno jeho používání

Mnoholičný lektvar

Přísady:
Výluh z dračí kůže, výluh z Mandragory, roh Jednorožce, kůže z Hřímala, tři chlupy Dlaždičouna a cokoliv z těla osoby, ve kterou se chceme proměnit.
Návod:
Výroba tohoto lektvaru je velmi náročná a pouštět by se do ní měl jen pokročilý kouzelník, jinak vše dopadne katastrofálně! Do kotlíku (nejmenší velikosti) vložíme tři chlupy Dlaždičouna a roh Jednorožce. Zalijeme 14 dní starým výluhem z dračí kůže. Necháme louhovat další týden a poté přidáme kůži z Hřímala o velikosti nehtu na palci. Za další týden přidáme měsíc starý výluh z Mandragory a vše uvedeme do varu. Nakonec přidáme něco z těla (vlas, nehet) osoby, ve kterou se chceme proměnit. Pozor! Nesmí být použito nic z těla zvířete.
Efekt:
Do minuty od vypití získáme podobu požadované osoby, ve kterou se chceme proměnit. POZOR!!!!! váš hlas se nezmění!!!Efekt trvá hodinu.
 
Mnoholičný lektvar

Veritasérum

Přísady:
Plášť Mozkomora, soví pera, hadí oči, listy Paměťovky Jasnozřivé, kopyto Kentaura.
Příprava:
Nejdříve vyvaříme plášť Mozkomora. Do studeného vývaru nasypeme šest sovích per, dvě hadí oči a nastrouhané kopyto Kentaura. Zahřejeme na teplotu varu a mícháme dvacet minut. Necháme zchladit a třicet dnů louhujeme lístky Paměťovky. Potom opět zavaříme a vaříme, dokud lektvar nezíská svou typickou čirou barvu. Sléváme do malých flakónků.
Efekt:
Nejsilnější lektvar pravdy. Jeho použití je přísně kontrolováno ministerstvem kouzel. Používá se při výsleších. Je mocnější než kletba Imperius. Osoba, na kterou je Veritaserum použito, nedokáže vzdorovat a zodpoví všechny otázky po pravdě.
 
Harry potter knižky

Zvířata v Harry Potterovi

ARAGOG
Obrovský mluvící pavouk rodu akromantule, který nyní žije se svým početným potomstvem uprostřed Zapovězeného lesa. Do Bradavic se dostal díky Hagridovi, který ho ještě jako student choval tajně ve školním přístěnku. V té době došlo k otevření Tajemné komnaty a Aragog byl označen jako původce zla, které tehdy školu obcházelo. Hagrid mu ale pomohl utéct, sehnal mu družku a čas od času ho v lese stále navštěvuje. Pro jiné lidi je ovšem Aragog smrtelně nebezpečný.
ARAGOG - harry potter
 
CHLOUPEK
Obrovský, agresivní tříhlavý pes, který původně patřil Hagridovi. Ve školním roce 1991/92 hlídal v Bradavicích zakázanou chodbu ve třetím patře. Jediné, co ho dokázalo uklidnit a uspat, byla hudba a zpěv.
CHLOUPEK harry potter
 
ERROL
Stará (bez nadsázky nutno přiznat že přestárlá) sova rodiny Weasleyových.
Errol harry potter
 
FAWKES
Pták fénix, domácí mazlíček profesora Brumbála. Velmi pomohl Harrymu Potterovi v boji proti baziliškovi v Tajemné komnatě. Tento pták ztratil během života ze svého ocasu jen dvě pera a obě byla použita jako magické jádro kouzelných hůlek. Jedno má v té své Harry Potter, druhé sám lord Voldemort.
FAWKES Harry Potter
 
HEDVIKA
Sovice sněžná, kterou dostal Harry od Hagrida jako dárek k 11. narozeninám.
HEDVIKA Harry Potter
 
HERMES
Poštovní sova Percyho Weasleyho.
HERMES Harry Potter
 
KLOFAN
Hipogryf, kterého předváděl Hagrid bradavickým studentům v rámci péče o kouzelné tvory. Naneštěstí při jedné hodině poranil Draca Malfoye a způsobil mu tržnou ránu na paži. Přestože ke zranění došlo Malfoyovou vinou, Komise pro likvidaci nebezpečných zvířat shledala Klofana nebezpečným a odsoudila ho k smrti. Harrymu a Hermioně se podařilo v poslední chvíli popravě zabránit a s Klofanovou pomocí zachránit i druhý nespravedlivě odsouzený život.
Zvířata v Harry Potterovi - Klofan
 
KŘIVONOŽKA
Rezavý kocour s nohami dělajícími čest jeho jménu a ocasem jako štětka na vymývání lahví. Hermiona si ho koupila v Příčné ulici v srpnu 1993. Křivonožkovy neustálé útoky na Ronovu Prašivku vedly k nejedné roztržce mezi oběma přáteli.
KŘIVONOŽKA Harry Potter Hermiona
 
NORBERT
Norský ostrohřbetý drak. Vylíhl se z vejce, které vyhrál Hagrid v hospodě u Prasečí hlavy nad neznámým cizincem. Vzhledem k nátuře draků si ho ale nemohl ponechat, proto byl nakonec Norbertek tajně převezen do rumunské dračí rezervace k Charliemu Weasleyovi.
NORBERT Harry Potter
 
PANÍ NORRISOVÁ
Filchova kočka, jeho věrný nohsled a asi jediný tvor, kterého má opravdu rád. Je to šedavé, střapaté, vypelichané stvoření, potuluje se po Bradavicích, čenichá a svýma vyvalenýma očima sleduje, kde se co šustne. Ačkoli nejeví známky kouzelných schopností, zdá se, že svému majiteli nějakým způsobem donáší – kdykoli přistihne studenty při něčem podezřelém, je téměř jisté, že se v zápětí objeví i Filch.
PANÍ NORRISOVÁ Harry Potter
 
PAPUŠÍK
Malá sovička poněkud ztřeštěné povahy, která na konci 3. ročníku nahradila v Ronově péči krysu Prašivku. Neobvyklé jméno jí dala Ronova sestra Ginny a pták od té doby na žádné jiné neslyší.
PAPUŠÍK Harry Potter
 
PRAŠIVKA
Stará krysa, která bývala domácím mazlíčkem Rona Weasleyho. Předtím už ji několik let vlastnil Ronův bratr Percy. Prašivka byla tlustá, celé dny prospala a neprojevovala se vůbec činorodě – ovšem až do doby, kdy z Azkabanu uprchl obávaný zločinec Black…
PRAŠIVKA Peter Pettigrew Harry Potter
 
TESÁK
Lovecký pes patřící Hagridovi. Svým divokým vzezřením a velikostí nahání hrůzu, ale ve skutečnosti je mírné, až bázlivé povahy.
TESÁK hagrid Harry Potter
 
TREVOR
Žába patřící Nevillu Longbottomovi. Nevyznačuje se ničím zvláštním kromě toho, že se svému majiteli neustále ztrácí. (Vzhledem k Nevillově zapomnětlivosti se dá těžko říci, na čí straně je vina.)
TREVOR Harry Potter
 
Draci patří k nejproslulejším, ale také nejobtížněji skrývatelným fantastickým zvířatům. Samice jsou obvykle větší a agresivnější, ale i k drakovi by se měl přibližovat jen vyškolený a obratný kouzelník.Dračí kůže,krev,srdce,játra a rohy jsou vesměs obdařeny silnými kouzelnými vlastnostmi, dračí vejce patří mezi neobchodovatelné zboží – dovoz, či prodej se trestá přísnými pokutami.
 
  • Existuje 10 základních plemen draků:
  • čínský ohniváč
  • hebridský černý
  • maďarský trnoocasý
  • norský ostrohřbetý
  • novozélandský opálooký
  • obyčejný velšský zelený
  • peruánský zmijozubý
  • rumunský dlouhorohý
  • švédský krátkonosý
  • ukrajinský železnobřichý

Famfrpál druhy koštat

Řada nimbus – Nimbus racing broom company:
Nimbus 1000
Nimbus 1500
Nimbus 2000
Nimbus 2001

Související články

👋 Clubhouse

Jarní prázdniny

Co je excentr

letajici koste harry potter

Řada zameták – Cleansweep broom company:
Zameták 1
Zameták 2
Zameták 3
Zameták 4
Zameták 5
Zameták 6
Zameták 7

Cleansweep broom company  broom

Řada kometa – Comet trading company:
Kometa jedna čtyřicet
Kometa jedna osmdesát
Kometa dva šedesát

Další košťata:
Kulový Blesk (Firebolt)
Meteor (Shooting Star)
Stříbrný Šíp (Silver Arrow)
Masařka (Bluebottle)
Duběnka 79 (Oakshaft 79)
Měsíční Paprsek (Moontrimmer)
Žíznivá Čára (Swiftstick)
Proutěnka 90 (Twigger 90)

Famfrpál 

Famfrpál, v originále Quidditch, je kouzelnický sport z knih Hraje se na létajících košťatech. Každý tým má sedm hráčů: 3 střelci, 2 odrážeči, 1 brankář a 1 chytač.
 
famfrpal
 

Famfrpál  pravidla

Hraje se s čtyřmi míči: dvěma potlouky (jako dělové koule, snaží se shodit co nejvíce hráčů z košťat), camrálem (velký jako fotbalový míč, červený) a zlatonkou (malá, zlatá, s křidélky).
Střelci střílí camrálem do kovových obručí (na každé straně hřiště jsou tři; hlídá je brankář), za každý vstřelený gól získává tým 10 bodů. Odrážeči odráží holemi potlouky od svých spoluhráčů a snaží se je poštvat proti protivníkovi. Brankář brání obruče svého týmu. Chytač se snaží najít malou zlatonku. Pokud ji chytí, zápas končí a jeho tým získává 150 bodů (takže většinou vyhrává). Zápas nekončí, dokud není chycena zlatonka.
Zlatonka je začarována kouzlem, díky kterému dokáže identifikovat prvního člověka, který se jí dotkl – pro případ sporného chycení. Do zápasu se proto zlatonky nesmí nikdo dotknout, dokonce ani výrobce, který musí používat rukavice
 
 

Famfrpál vznikl na počátku 11. století na místě Queerditch Marsh. Na mapách po něm však budete pátrat marně, a to proto, že mocní čarodějové ho udělali nezaznamenatelným. To znamená, že jej nelze zaznament do žádné mapy. Zpočátku byl famrpál jen jakási zuřivá honička na létajících košťatech, ale postupně se do hry přidávaly míče, až se zrodil ten famfrpál, jaký hrajeme dnes. Začínalo se s jedním herním míčem zvaným Camrál. Je všeobecně známé, že ten slouží ke střílení gólů. Když to lidi začalo tak trochu nudit, přidali si pár Potlouků. A jako perličku nakonec někdo přinesl Zlatonku a doplnil tak dnešní čtveřici balónů.

V roce 1473 se konalo první mistrovství světa v této kolektivní hře. Od té doby se mistrovství světa koná každé čtyři roky. Mimoevropské týmy se mistrovství začaly účastnit od sedmnáctého století. V roce 1652 se také uskutečnilo první mistrovství Evropy, které se zase od té doby koná každé tři roky.

Famfrpál je oblíbený skoro na celém světě. Na východě si příliš příznivců nezískal, protože tam jsou spíše více v modě létající koberce. Ve Spojených státech se sice hraje famfrpál, který zde má však konkurenci v podobném sportu, a tak se na mezinárodních soutěžích Američanům moc nedaří. Zato špičkovými reprezentanty se pyšní Bulharsko, v poslední době také Irsko a kupodivu i podceňované Peru.

 

Celý tým Famfrpálu se skládá ze sedmi hráčů: 1×brankář, 1×chytač, 2×odražeč 3×střelec

Post brankáře nepochybně existuje již od 13.století, jeho úloha se však od té doby změnila. Brankář by měl být první u brankových košů, protože jeho úloha je zabránit, aby se Camrál dostal do některého z nich. Je ovšem povoleno, aby brankář z brankového pásma vylétl, chce-li protivníkovy střelce zastrašit nebo v zárodku zmařit jejich pokus o útok. Dříve však nebylo vyloučeno, že dostatečně rychlý brankář dokáže vstřelit gól a pak se včas vrátit k vlastním košům a zabránit soupeři, aby vyrovnal.

Chytači, coby nejlehčí, nemenší a nerychlejší letci potřebují dobrý zrak a zároveň schopnost za letu se jednou či dokonce oběma rukama pustit koštěte. Vzhledem ke své obrovské důležitosti pro výsledek zápasu – chytne li chytač Zlatonku, získává družstvo 150 bodů – , stávají se nejčastějším terčem všech faulů ze strany soupeře. Právě tito hráči většinou utrží ta nejvážnější zranění. „Zneškodněte chytače!“ – tak zní první zásada v Odrážečově bibli od Brutuse Scrimgeoura.

Post odrážeče existuje od té doby, kdy byly do hry zavedeny Potlouky. Základním úkolem odrážečů je chránit členy vlastního mužstva před Potlouky, což činí pomocí holí (dříve kyjů). Odrážeči nikdy nestřílejí góly a nikde není ani zmínka o tom, že by mohli nějak manipulovat s Camrálem. Musí být vybaveni značnou fyzickou silou, aby si poradili s odvracením Potlouků, proto jsou také častěji Odrážeči, ne „Odrážečky“.

Střelec je ve famfrpálu nejstarším hráčským postem, protože celá hra byla kdysi založena pouze na střílení branek. Střelci si navzájem přihrávají Camrálem a získávají deset bodů pokaždé, když se jim podaří prohodit ho jednou z branek. K jediné podstatné změně ve hře střelců došlo roku 1884, tj. rok poté, kdy byly brankové koše nahrazeny obručemi. Tehdy bylo zavedeno nové pravidlo, které stanovilo, že do brankoviště smí vletět pouze střelec nesoucí Camrál. Pokud do brankoviště vletělo víc střelců najedou, gól nebyl uznán. Cílem tohoto pravidla bylo eliminovat takzvané „napadání brankáře“, tedy manévr, při němž do brankoviště pronikli dva střelci a odtlačili brankáře stranou takže třetí střelec měl volnou cestu k brankové obruči

Zlatonka

  • Zlatonka se anglicky řekne Golden snitch.
  • Je velká asi jo vlašský ořech.
  • Je velmi rychlá.
  • Jak řekl Oliver Wood v prvním díle Harrymu : Jen počkej. Je velmi rychlá a ve vzduchu prakticky neviditelná.
  • Při letu vydává tichý pisklavý zvuk.
  • Její cena je 150 bodů.
  • Zlatonky se , však nesmí dotknout nikdo jiný než chytač !
  • Zlatonka je očarovaná kouzlem díky , kterému dokáže identifikovat prvního člověka, který se jí dotkne.
  • Proto i výrobce musí používat rukavice.
  • Zlatonka samostatně uvažuje , což seprojeví tak , že na sebe láká chytače a snaží se uletět.
  • Ale pozor zlatonka nemá svůj vlastní mozek !!
  • Její chování je způsobeno kouzly použitými při výrobě.
  • Dříve se místo zlatonky používal malý ptáček zvaný Zlatonoska.
  • Jeho velikost byla asi stejně velká jako zlatončina.
  • Při zápasech však byla často rozmačkána , proto byla nahrazena zlatonkou.
Zlatonka harry potter
 
Traduje se , že roku 1884 na vřesovišti Bodmin Moore zlatonka unikala polapení CELÝCH ŠEST MĚSÍCŮ.
Oba týmy znechuceny ubohým výkonem svých chytačů , zápas raději ukončili.
Ta zlatonka se do dnes nenašla a říká se , že místní lidé ji občas zahlédnou.
 
Druhy míčků ve famrpálu

Camrál má průměr dvanácti palců, je bezešvý a má zářivě červenou barvu. Některé starší Camrály měly švy a úchytku, nebo díry na prsty. Červenou barvu dostal poprvé v zimě roku 1711 po utkání, které proběhlo za vytrvalého deště, takže pokaždé, když ho někdo upustil na zem byl nerozeznatelný od rozbahněného terénu. Střelce také čím dál tím víc rozčilovalo, že musí pro Camrál stále létat na zem a tak ho jistá čarodějnice očarovala, že vždy, když ho někdo upustí, tak se snáší k zemi pomalinku, asi jako by klesal ke dnu ve vodě.

Zlatonka má velikost vlašského ořechu, stejně jako měla její předchůdkyně zlatonoska. Je zlatá se stříbrnými křidélky, očarovaná tak, aby byla co možná nejdéle nepolapitelná. Zaltonoska je dnes chráněným ptačím druhem a díky své křehkosti byla velmi často při chycení rozdrcena. Traduje se, že roku 1884 na vřesovišti Bodmin Moor Zlatonka unikala chycení celých šest měsíců, oba týmy znechucené ubohým výkonem svých chytačů, poté nedohraný zápas raději ukončili.

První Potlouky ( či tehdy „Krváky“) byly létající kameny, později černé kovové koule, vypadající trochu jako dělové a nakonec Potlouky olověné. Jenže po nějaké době se zjistilo, že olovo je na výrobu Potlouků moc měkké. V dnešní době se Potlouky vesměs vyrábějí ze železa, v průměru mají deset palců a jsou jen o něco menší než Camrály. Kouzlo, jímž jsou Potlouky očarovány, je nutí pronásledovat všechny hráče bez rozdílu. Jsou – li ponechány samy sobě, zaútočí na toho hráče, který je jim nejblíže.

100 FAKTŮ SPECIÁL – Harry Potter

Ke příležitosti 100. dílu Faktů jsem se rozhodl natočit speciál a to konkrétně na nejúspěšnější sérii o Harry Potterovi 🙂 Tady je první část, konkrétně zajímavosti o Kameni mudrců, Tajemné Komnatě, Vězni z Azkabanu a Ohnivém poháru.

💪 13 ZAJÍMAVOSTÍ ze světa Harryho Pottera 

Harry Potter zajímavosti

Když jsem se Vás ptala, jaká další videa byste chtěli, tak mě mezi těma zprávama zaujaly zajímavosti z HP, řekla jsem si proč ne, a natočila pro Vás 13 zajímavostí, doufám, že některé ještě nevíte a bude to pro vás překvápko. Děkuji za přízeň, Vaše IceQueen Easy

Štítky: harry potterkniha

Odebírejte nové články z této kategorie - přihlaste se k odběru

Odhlásit odběr
Předchozí článek

Koronavirus a nouzový stav – co aktuálně platí a kdy se zavírá

Další článek

Začínáme hrát akordy

Vybrali jsme pro vás - zajímavé články

Clubhouse-socialni-sit

👋 Clubhouse

Atlaso
25. 1. 2021
0

Co je vlastně Clubhouse? Clubhouse si svou pověst založil na exkluzivitě. Síť v betaverzi existuje sotva 8 měsíců. Abyste se mohli dostat...

Jarní prázdniny

Jarní prázdniny

Atlaso
19. 1. 2021
0

Kdy budou jarní prázdniny Jarní prázdniny v ČR mají v roce 2021 celkem 6 turnusů probíhajících od začátku února...

Co je excentr

Co je excentr

Atlaso
17. 1. 2021
0

Spojovací excentr Druhů spojovacích systémů na principu zapuštěných válečků s vnitřním vybráním ve tvaru C, které se rozšiřuje, je mnoho....

Maurerův výběr - Grand Restaurant Festival

Maurerův výběr – Grand Restaurant Festival

Atlaso
17. 1. 2021
0

Maurerův výběr Co představuje Maurerův výběr? Zúčastněné restaurace musí pro své hosty vymyslet a podávat speciální tříchodová menu v...

Vstávání z postele

Vstává se vám špatně? S rituály budou rána veselá

Atlaso
6. 11. 2020
0

V létě nebylo vstávání do práce až tak náročné, teď, když je tma, je to však dokonalá otrava. Jak si...

halloween dýně

Halloween, dušičky a sváteční řidiči

Atlaso
30. 10. 2020
0

Ve světě, ve kterém se události chaoticky mění, je minimálně jedna, která se každý rok vrací s pravidelností dobře vrženého...

Načíst další
Další článek
Jak hrát na kytaru akordy

Začínáme hrát akordy

Srnec v lese

Zajimavosti o srnci

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo by vás dále zajímat

OBSLUHOVAL JSEM ANGLICKÉHO KRÁLE

Obsluhoval jsem anglického krále – rozbor a interpretace díla

27. 9. 2020
vlhke zdivo

Vlhkost zdiva lze účinně řešit

25. 11. 2020
Hra flaška

Hra na pravdu flaška

23. 10. 2020

Populární články

  • wakeboarding

    Je wakeboarding pro každého?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Recenze Huawei 13 AMD 2020

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Koronavirus covid-19 příznaky

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Subreg výpadek

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Signal – Povídejte si bez omezení

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Atlaso.cz

Web Atlaso.cz přináší čtenářům zajímavé informace a novinky o aktuálním dění, návštěvníci mohou diskutovat i v diskusním fóru nebo se poradit v naší poradně. Naše články si můžete přidat i na Seznam.cz

O Atlaso

  • O nás
  • Cookies
  • RSS
  • Reklama
  • Kontakty

Kategorie

  • Bydlení
  • Ekonomika
  • Tech
  • Zajímavosti
  • Nakupování

Naše weby

  • Štítky
  • Fórum
  • Poradna
  • Videa
  • Přidat článek

© 2020 Atlaso.cz - portál plný informací a online nástrojů

No Result
View All Result
  • Úvod
  • Kategorie
    • Auto-moto
    • Bydlení
    • Cestování
    • Citáty a motta
    • Ekonomika
    • Nakupování
    • Nástroje a služby
    • Nezařazené
    • Osobnosti
    • Rady a tipy
    • Sport
    • Tech
    • Vzdělání
    • Zábava
    • Zahrada
    • Zajímavosti
    • Zdraví
    • Tiskové zprávy
  • Poradna
  • Forum
  • O webu
  • Kontakty
  • 🔒 Přihlásit se
  • 🔐 Registrace

© 2020 Atlaso.cz - portál plný informací a online nástrojů

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?